شنبه 15 اردیبهشت 1403

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/335927/IMG_0397%20(Custom).JPGهاشم اسماعیلی:

یادوراه شهدای ورزشکار رشت در هفته تربیت بدنی برگزار می شود

هاشم اسماعیلی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوان گیلان :

یادوراه شهدای ورزشکار رشت در هفته تربیت بدنی برگزار می شود/

مشاوره پیش از ازدواج به ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور واگذار شد.

 

 

سرویس ورزشی  موج برنا -  هفته تربیت بدنی نزدیک است و طی سالهای اخیر ورزش و جوانان تحت پوشش وزارت خانه ای به نام ورزش و جوانان فعالیت می کند . ورزش دغدغه های زیادی دارد و بی شک سر فصلهای متعددی دارد و زمان ول، هزینه و کار و تلاش زیادی را می طلبد . ظهر امروز نشست اداره ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد و در اولین بخش هاشم اسماعیلی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان با دست پر به نشست خبری آمد و حرفهای زیادی برای گفتن داشت .

بخش اول نشست اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی به گزارش عملکرد و برنامه های جوانان اختصاص یافت .

هاشم اسماعیلی معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حسن آغاز هفته تربیت بدنی به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان رشت است ، گفت : عملا برنامه های هفته تربیت بدنی 25 مهرماه خواهد بود اما نگاه ویژه ما برای یادبود شهدای ورزشکار رشت در سالن نامجو خواهد بود .

هاشم اسماعیلی به تجلیل از برترینهای اوقات فراغت اشاره کرد و افزود : تعریف ما در بخش اوقات فراغت فقط نگاه به فصل تابستان نخواهد بود و در تمام سال برنامه های تدوین شده دستگاههای دولتی و مردم نهاد را در نظر خواهیم گرفت و در همین راستا 14 دستگاه دولتی و 14 سازمان مردم نهاد برنامه هایشان را ارائه دادند و در 25 مهرماه از دستگاههای برتر تجلیل خواهد شد . به پاس تجلیل از شهدای ورزشکار هم مراسم ویژه ای در 26 مهرماه در سالن نامجو خواهیم داشت.

Image result for ‫نشست هفته تربیت بدنی در اداره ورزش و جوانان گیلان‬‎Image result for ‫نشست هفته تربیت بدنی در اداره ورزش و جوانان گیلان‬‎

مشاوره پیش از ازدواج به ادرات ورزش و جوانان کشور سپرده شده است .

معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص مقوله ازدواج و اهمیت آن گفت : مقوله ازدواج بسیار پراهمیت است و برای کمک به نسل جوان از سوی ستاد کشوری ازدواج ، مشاوره پیش از ازدواج به ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور سپرده شده و در حال حاضر با اعزام 40 مدرس در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ، کارشناسان خبره ای با ما همکاری خواهند کرد که آمادگی برگزاری کلنیک های رایگان در گوشه گوشه استان و حتی روستاها هستیم و خوشبختانه این طرح در لنگرود ، آستارا و بندرانزلی برگزار شد .

وی در پایان گفت : برنامه های حوزه جوانان در بخش خانواده هم پیگیری خواهد شد و در هفته کودک هم برنامه های مفصلی برگزار خواهیم کرد و در جشنواره های متعدد ورزشی طرحهای مادر و دختر ، پدر و پسر را برگزار خواهیم کرد . نکته مهم اینکه برنامه ای به صورت جشنواره در یکی از مدارس رشت برای کودکان خواهیم داشت .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna